Sinds 1991 uw groothandel in mondhygiëne, beschermingsmiddelen en verzorgingsartikelen

Levertijd en bezorging

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Artikelen die direct beschikbaar zijn, leveren wij meestal binnen 2 tot 4 werkdagen. Wanneer het drukker is, kan de levertijd iets langer zijn.

Hoe weet ik zeker of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Als je bestelling goed is doorgekomen ontvang je een bevestigingsmail van ons. Heb je een account bij ons? Dan kan je in je account onder ‘Bestellingen’ je bestellingen zien.

Mocht je nog steeds vragen hebben over je bestelling, dan kan je uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice

Moet ik verzendkosten betalen?

Wij bieden gratis verzending bij een minimale bestelwaarde van €75,00. Anders bedragen de standaard verzendkosten €7,25.

Wat kan ik doen wanneer ik een beschadigd artikel heb ontvangen?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Mocht je een beschadigd artikel ontvangen hebben of mocht er iets mis zijn met jouw bestelling, dan kun je de items natuurlijk terugsturen.

Via welke bezorger wordt mijn pakket verzonden?

Wij versturen onze artikelen via PostNL, DPD of DHL.

Kan ik mijn pakket laten leveren bij een PostNL- of DHL-punt?

Helaas kunnen wij dit niet voor jou aangeven. Via de APP van PostNL of DHL kan je de bezorglocatie in de meeste gevallen wel wijzigen naar een servicepunt.

In welke landen bezorgen jullie?

Op dit moment leveren wij alleen in Nederland en België.

Mis je een land? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en wij zullen het je gelijk laten weten als we uitbreiden naar andere landen.

Chat met ons

Razend snel antwoord. Binnen 5 minuten!
Begin met chatten

Bel ons

Direct contact, antwoord binnen enkele seconden.
Bel +31 (0) 594 855 654

Vul het contactformulier in

Reactie binnen 2 dagen.
Naar contactformulier

Neem contact met ons op

Heb je een vraag? Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op!

    Merk: