Sinds 1991 uw groothandel in mondhygiëne, beschermingsmiddelen en verzorgingsartikelen

Betalen

Wat betekenen SEPA, IBAN en BIC?

SEPA staat voor Single Euro Payments Area. Dit is de naam van de nieuwe uniforme regeling voor nationale en Europeese betalingen. Een IBAN (International Bank Account Number, internationale bankrekeningnummer) is een nummer, dat alle nationale rekeningnummers vervangt. De BIC (Business Identifier Code) is een internationale gestandaardiseerde bankcode, waarmee betalingsdienstaanbieders wereldwijd kunnen worden geïdentificeerd.

Hoe kan ik met Klarna achteraf betalen?

Probeer je aankopen thuis uit, en beslis dan wat je wilt houden. Betaal het volledige bedrag binnen 30 dagen na verzending. Vooruitbetalen? Rente? Kosten? Niet aan de orde als je gewoon op tijd betaalt!

Hoe shop ik met Klarna?

  1. Voeg je favoriete items toe aan je winkelmandje en ga door naar de check-out.
  2. Selecteer Klarna in de check-out en kies hoe je wilt betalen.
  3. Regel je bestellingen en betalingen gemakkelijk in de Klarna app.

 

Hoe betaal ik op rekening?

Bij de betaalwijze “Op factuur” heb je tijd tot 30 dagen na verzending van je bestelling om de factuur te betalen.

De betaling dient doorgevoerd te worden via een bankoverschrijving, bijvoorbeeld via internetbankieren.

Het is belangrijk om het bestelnummer als betalingskenmerk aan te geven bij de transactie. Mocht dit niet lukken, dan kan je het bestelnummer aangeven in de vrije mededelingen.

Bankgegevens van Dental & Cosmetic Care

Begunstigde: Dental cosmetic care b.v
IBAN: NL33 ABNA 0897 4634 63
BIC: ABNANL2A
Bank: ABN AMRO

Waar vind ik de beveiligingscode op mijn creditcard?

Die is heel makkelijk te vinden! Je vindt de drie-cijferige beveiligingscode op de achterkant van je creditcard.

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

Je kan betalen met:

  • iDEAL (ABN Amro, ASN bank, bunq, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers, Handelsbank en Revolut)
  • Creditcard (Mastercard, VISA, American Express)
  • Achteraf betalen in 30 dagen met Klarna
  • Op rekening
Waarom kan ik niet betalen met creditcard?

Er zijn verschillende redenen waarom een betaling per creditcard niet mogelijk kan zijn. Bijvoorbeeld algemene technische problemen, invoerfouten, geldigheid van de kaart, enz. Verder moet je creditcardrekening gecodeerd zijn voor het 3D Secure betaalproces. Als alternatief bieden we je graag de volgende betaalwijzen: Achteraf betalen, op rekening of iDEAL.

Wanneer wordt het bedrag van mijn creditcard afgeschreven?

Na het afronden van het betalingsproces worden de aangekochte artikelen voor je gereserveerd. Pas bij verzending van de artikelen wordt het totale bedrag van de geleverde artikelen afgeschreven van je creditcard.

Kan ik in termijnen betalen?

Het is niet mogelijk om bij ons in termijnen te betalen.

Chat met ons

Razend snel antwoord. Binnen 5 minuten!
Begin met chatten

Bel ons

Direct contact, antwoord binnen enkele seconden.
Bel +31 (0) 594 855 654

Vul het contactformulier in

Reactie binnen 2 dagen.
Naar contactformulier

Neem contact met ons op

Heb je een vraag? Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op!

    Merk: