Sinds 1991 uw groothandel in mondhygiëne, beschermingsmiddelen en verzorgingsartikelen

Bestellen

Geen bevestiging ontvangen

Het kan enkele minuten duren voordat je de bevestiging in je mailbox krijgt. Het kan ook zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma.

Wij adviseren je om je spamfilter instellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.

Heb ik garantie op mijn aankopen?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig: 

  1. Ga naar het product van je keuze.
  2. Klik op de grote groene button ‘In winkelwagen’.
  3. Klik op ‘Verder winkelen’ om het assortiment verder te bekijken of klik op ‘Naar winkelwagen’ om te betalen.
  4. Vul je gegevens in en doorloop de stappen: Gegevens, Bezorgen, Betaalwijze, Afronden.
  5. Aan het einde van de stap ‘Betaalwijze’, wanneer je de aankoop bevestigd, is je bestelling definitief.
  6. Het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat de bestelling is betaald en bevestigd.
  7. Je ontvangt per e-mail een orderbevestiging wanneer de bestelling succesvol is geplaatst.
Hoe kan ik mijn vorige bestellingen bekijken?

Om je vorige bestellingen te kunnen bekijken heb je een account nodig. Log in en klik vervolgens rechtsboven op jouw “Account”, vervolgens ga je naar “bestellingen”, hier staat een overzicht van de status van al je vorige bestellingen.

Wat gebeurt er wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Nadat je bestelling is afgerond ontvang je een bevestigingsmail. Daarin staan de artikelen die je hebt besteld, het factuur- en leveradres en de gekozen betaalmethode. Daarna ontvang je natuurlijk jouw bestelde producten en heb je hier hopelijk veel plezier van.

Heb ik een account nodig om iets te kunnen bestellen?

Nee, om bij ons een bestelling te kunnen plaatsen heb je geen account nodig. Een account is overigens wel nodig als je wilt bestellen als ‘zakelijke’ klant.

Is er een minimale bestelwaarde?

Op bijna al onze artikelen geldt een minimale bestelwaarde. De reden hiervan is dat onze artikelen worden verpakt per x aantal stuks, en ook op deze manier worden verzonden. Wil je liever een ander aantal bestellen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Chat met ons

Razend snel antwoord. Binnen 5 minuten!
Begin met chatten

Bel ons

Direct contact, antwoord binnen enkele seconden.
Bel +31 (0) 594 855 654

Vul het contactformulier in

Reactie binnen 2 dagen.
Naar contactformulier

Neem contact met ons op

Heb je een vraag? Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op!

    Merk: